Nerd-ICT richt zich met betrekking tot ICT vooral op kleine tot middelgrote ondernemingen en gemeentes. Op deze manier kunnen wij de beste service en kwaliteit van onze dienstverlening garanderen.

Nerd-ICT heeft een aantal Service Level Agreements ontwikkeld waar u als bedrijf uit kunt kiezen. De tarieven zijn afhankelijk van het aantal medewerkers, cq de grootte van de te onderhouden website of webwinkel.

Helpdesk support SLA

Om de continuiteit van uw informatievoorziening, data en ict systemen op peil te houden bieden wij een helpdesk support servicecontract. Uw medewerkers kunnen bij ICT problemen een beroep doen op de helpdesk van Nerd-ICT.

PC onderhoud SLA

Elke pc of laptop heeft minstens een maal per jaar onderhoud nodig. Of het nu gaat om het vernieuwen van de virusscanner of het volledig opschonen van de pc of laptop.

Website support SLA

Een website is geen statische online folder van uw bedrijf op het internet. Uw bedrijf verandert en daarmee ook uw website. Daarnaast kunt u te maken hebben met een wisselend assortiment of bijvoorbeeld seizoensgerelateerde acties. U kunt de wijzigingen in uw website uitbesteden aan Nerd-ICT met behulp van een website support servicecontract.

Webwinkel support SLA

Het toevoegen en verwijderen van nieuwe producten kost u elke keer weer onnodig veel tijd. Waarom deze werkzaamheden niet uitbesteden aan Nerd-ICT.

SEO support SLA

Een goede vindbaarheid van uw website is cruciaal en afhankelijk van een groot aantal factoren zoals de opbouw van uw website, de tekst op uw website, het aantal links naar uw website, Social media enzv. Daarnaast zitten uw concurrenten ook niet stil. U kunt bij Nerd-ICT een SEO servicecontract afsluiten, zodat uw website goed gevonden wordt en consumenten uw website goed blijven vinden.

Wet AVG support SLA

Laat 1 maal per jaar uw bedrijf doorlichten, om te kijken of uw bedrijf nog steeds voldoet aan de privacywetgeving.